Toto je testovací zpráva

Anotace:

Drby, plané řeči, pomluvy, dezinformace či fámy jsou cross-kulturním fenoménem lidstva. Síla a údernost slova vypuštěného ve formě pomluvy má mnohdy větší moc než zbraň. Šíří se velkou rychlostí, nedá se jí bránit, může snadno zranit, diskreditovat, otočit život na ruby, a to bez jediného fyzického kontaktu. Drb je rychlejší než světlo a je u nás mnohdy dřív než vznikne. Krmíme jej a deformujeme, potřebujeme jej i zavrhujeme.

 

HLAS POROTY ČTP

Olga Fraitová (členka divácké poroty): GOSSIP je taneční divadlo par excellence a jednoznačný favorit divácké poroty ČTP! Vždy je čistá radost sledovat na scéně interprety, kteří se dostanou do spárů Lence Vágnerové, coby choreografce. Andrea Opavská je stálice, v tomto případě obklopená neokoukanými, charismatickými performery, v čele s hadí ženou Fanny Barrouquére. Od této chvíle se nicméně Lenka Vágnerová stává režisérkou a vytváří divadelní tvar, ve kterém všechno do sebe tak nějak zapadá, včetně hudby Ivana Achera a scény Jakuba Kopeckého. Poetikou mi to připomíná Peeping Tom. Vizuálně dokonalé, podprahově trochu kruté.

 

Za podpory: Ministerstvo kultury ČR, Hlavní město Praha, 

Mediální partner: Taneční aktuality

Recenze:

"Je obdivuhodné, jak v každém novém projektu s tanečníky pracuje. Nenechá diváky v klidu, umí vtáhnout a strhnout obě strany – tanečníky i přihlížející – především do dynamických tanečních scén."
(Marcela Benoniová, Taneční aktuality.cz, 29. 11. 2015) 

"Opravdu hodně vydařený kousek. Velmi dobré zpracování ústředního motivu, který se přirozeně a nenásilně vine celým představením. Ani zde nechybí vynikající choreografie a k nim výborně zvolená doprovodná hudba. Též skvělá souhra a znamenité pohyby prakticky všech aktérů. Z mého pohledu zatím nejlepší inscenace z dílny L. Vágnerové, která tímto opět dokazuje své výjimečné nadání. Prostě a jednoduše divadelní zážitek! :-)"
(Jan Pařízek, I-divadlo, 12. 2. 2016)

"Kvůli heroickému výkonu všech. Kvůli výborně vystavěnému a přitažlivému představení. Kvůli aktuálnosti a vlastně nesmrtelnosti tématu. Jednoduše– tohle představení stojí za to vidět. Zas a znova."
(Barbora Švarcová, Generace21, 18. 1. 2016)