Toto je testovací zpráva

Anotace:

Fundamentálním prvkem představení je samotné lidské tělo. Ve vší své kráse a ošklivosti.

Pohybový slovník představení je postaven na fyzických možnostech a hranicích. Co všechno je tělo schopné vyjádřit, kde jsou jeho limity? Jako kontrast k nedokonalému, ale živému tělu pracujeme s rozebranou figurínou, která – jakkoli dokonalá proporčně – navždy zůstane jen chladným kusem plastu bez duše. Figurínu jsme zvolili jako memento, protože současný trend vyzdvihuje vnější krásu a zapomíná na podstatné vnitřní hodnoty. Stali jsme se chladnějšími, stále více ztrácíme zájem a aniž bychom si to uvědomovali, proměňujeme se v roboty více než kdy dřív. Pomalu, ale jistě ztrácíme to, co nás dělá lidmi.

Recenze:

"Hlavní síla představení přitom tkvěla v asociativní hře s divákem, v náznacích, prchavých gestech a abstrakci, podněcující imaginaci...."

LUDVÍK PÍZA

"Ani ve této práci se nesnaží zalíbit, či jak-koliv formálně nebo samoúčelně na publikum působit. Jeho práce tak vyznívá upřímně a ryze..... Nejen prostor, ale i koncept celé choreografie, neotřelý pohybový slovník, jednoduché, ale velmi funkční nasvícení, zrovna tak i použité rekvizity nás vedou spíše k označení „pohybová instalace“.

JAN KODET